petersamuel.reismee.nl

The end of the trip in de voortuin van de USA

Woensdag 12 oktober 2011, 8.45 p.m. Aan alles komt een einde. We hebben ons ontbijt achter de kiezen. Even tandjes cleanen en dan the way back over de 28, zuidkant van Cape Cod. De plannen zijn koffiestop in Chatham of Orleans, en dan richting Boston om onderweg Plymouth aan te doen. In Plymouth zijn de Pilgrimfathers immers geland, dus daar willen we even om het hoekie kijken.

Vervolgens zo dicht mogelijk naar Boston sluipen voor de laatste nacht, donderdag back home, to be there early in the morning on Friday. I 've got Friday on my mind, so does Erna. Naar huis reizen is vast weer vermoeiend, maar thuiskomen heeft ook altijd iets plezierigs. En we hebben wat om op terug te kijken, nietwaar?

NB 1. Ik ga dat fototoestel toch maar even ophalen. Ik kan het niet maken om iedereen, maar vooral Nettie geen zelfgemaakte foto's te tonen, vind ik.

NB 2. De verwachting is dat dit het laatste internetcontact zal zijn. Dus: alvast de hartelijke groetjes, see/meet/mail you all in Holland. Bye, Peter and Erna, en bedankt voor de geweldige reacties.

marijke

Goed dat je het fototoestel gaat halen! [ hoeveel miles is dat om?] Nogmaals een allerplezierigste terugvlucht gewenst na voltooiing van de ronde New England.
Jetlagloosheid en liefs,
Cees/Marijke

nettie

Helemaal top peter dat je je fototoestel gaat halen, zou toch zonde zijn van al die mooi plaatjes die je ongetwijfeld geschoten hebt.
Ik wens jullie een goede en veilige terugvlucht en WELCOME HOME!!
liefs en groetjes
nettie