petersamuel.reismee.nl

Rijk leven in Drenthe bekroond

Ons traditionele uitstapje naar Drenthe zit er weer op, ons bezoek aan belevenissen Boomkroonpad enambachtendorp Orvelte is weer achter de rug. Opnieuw was het in alle opzichten voluitgenieten, mede door het voortreffelijke onderkomen in het hartje van Hunebedden Hoofdstad Borger.

Het is nu veel te warm, maar voor straks, als het ongetwijfeldweer eens gaat regenen, heb ik ons rijke weekeind-leven in Drenthe in beeld gebracht. Plaatjes kijken en - indien op prijs gesteld -wat lezen over die mooie provincie, waar je veel meer dan vier dagen zou kunnen fietsen, wordt jullie aangeboden vanuit een tropisch Limmen. Datfietsen door het Drentse landga ik beslisteen andere keer nog wel eens doen. Zeker weten.

Voor nu: zap naar www.petersamuel.blogspot.com en je beleeft Drenthe op hoog niveau!

MARIJKE

Het schijnt dat je vanavond op je wenken bediend gaat worden: heftige buien, heftig onweer, hagelstenen. Dus Drenthe-verwerk ze! Groetjes....

Corien

Wel Peter, je hebt de foto op de goede plaats gezet; d.w.z. aan het eind van de trip en het verhaal nog wat vervolmaakt. Well done! zalkmaarzegge. Alleen, oder, het is geen Rollostrand, maar Ronostrand, een van ouds bekende familiecamping in het noorden des lands.
XXX, Corien-ma.