petersamuel.reismee.nl

Zoete lieve Gerritje in Den Bosch

Gisteren - op de laatste (donder)dag van februari 2013 - ging ik naar Den Bosch. Als paus Benedictus de Zestiende ermee ophoudt,voel ik mij geroepen ommijn hoofd om de hoek van de kathedraleSt. Jan te steken. Meer ook niet, hoor, om eerlijk te zijn. Zo\'n fan ben ik nou ook weer niet. Eigenlijk: helemaal niet. Maar ik wil m\'nkop niet stoten enniemand voor het hoofd stoten.

Opnieuw wasmijn citytrip niet echt gezellig geslaagd. Het was koud, bewolkt, dat soort dingen. Nee, het voorjaar hing ook in het Hart van hetBrabantse land nog niet in de lucht. Dit keer dus geen hang naar meesjes, noch naarmeisjes.

Weleen betrekkelijk korte impressie van een stadscentrum, dat de moeite van een bezoekjewaard is. Met bovendien een zeer aantrekkelijke Selexyz-boekenwinkel in het city-hart, waar je over verschillende verdiepingenmet trappetjes enhouten vloeren genoeglijk kunt rondbanjeren. Bovendien bekom je daar -als je er om vraagt -zonder wat te kopen weer wat boekenleggers. En daar weet ik altijd raad mee en een goede bestemming voor ...

\'s Hertogenbosch: goede bestemming, weer een aanrader. Ik keer er mét Erna beslist terug.

Zie www.petersamuel.blogspot.nl

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!