petersamuel.reismee.nl

Ver van hier, in een ander land

Wees erbij, als de kippen, als haantje de voorste of gewoon als mens. Lees mijn dagelijkse teksten van ca. vijfhonderd woorden op www.petersamuel.reislogger.nl. Ze gaan meestal over reisbestemmingen of reisbelevenissen, soms over wandel- of fietstochten, ook wel eens over andere onderwerpen, zoals boekrecensies.

Ik heb ook de neiging om foto's op www.petersamuel.blogspot.com te plaatsen. Ik beschouw dat als 'album voor de vergetelheid'. Zoek de plaatjes uit, geniet ervan, bewonder ze, load ze down of doe ermee wat je wilt. Voor mij en mijn trouwe vriendin zijn het mooie herinneringen, waar we haast nooit meer naar terugkijken.

Leven is vooruitzien, soms vlakbij, voor ons vaker verder weg, bij voorkeur naar een ander, zelf uitgekozen land. Geen 'broertje-lief' of 'ouwe vriend' houdt ons daarin tegen, laat staan dat hij daarin meegaat. Ieder scheepje vaart z'n eigen koers. Het zijn de wijze woorden van zeezeiler Henk de Velde, de man die - anders dan deze wijsheid - in mijn vergeethoek is geraakt.

Op naar de volgende reis, wij staan er klaar voor. Lees erover, bekijk het in kleur!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!