petersamuel.reismee.nl

Limmen gebukt onder de bloem der bestuurders

Drijfnat zijn ze, zoals ik had voorspeld. De gemeentebestuurders van Castricum -in formele termen het College van Burgemeester en Wethouders - zijn door de mangel gehaald. Er is gehakt van de bloem van het dorp gemaakt. Zij hebben een ongekende knieval moeten doen, op advies van wat ik noemde het Tribunaal van Castricum.

Ik ben verheugd met de uitkomst en benieuwd naar de nieuwe B&W-besluitvorming.

Ik herhaal mijn eerder gedane uitlating: Vuilnisman, mogen deze zakken/bakken ook mee?

Graag verwijs ik jullie voor de saillante(re) detailinformatie naar het artikel op mijn blog www.petersamuel.blogspot.com: Tribunaal veroordeeltB&W: college drijfnat.

JanMulderhaalt het niet met zijn kritische kanttekeningen in DWDD. Hij is er niks bij, als je mijn 'uithalen' met de zijnevergelijkt. Ook die Groninger troef ik nog wel een keertje af, ha ha.

Aan oud-vakbondsman Rob, die mij graag voor het tribunaal ziet bungy jumpen, zeg ik dichterlijk: 'Haal Peter Samuel voor het tribunaal, hij gaat lachend met bestuurders aan de haal.'

Gauw lezen dus, daar is het Pinksterweekeinde het uitgelezen tijdstip voor (Uitgelezen?).

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!