petersamuel.reismee.nl

Back home from the USA

We zijn weer thuis, gezond, veilig, beetje moe van de verlengde lange dag. Ons Chevroletje inleveren ging prima, na een lichte worsteling door het drukke verkeer in en rond Boston, en onze vlucht naar huis met Delta Airlines (KLM) verliep ook perfect. Helaas bewees de NS weer eens zijn taken niet aan te kunnen. Dat is vervelend na zo'n lange trip, maar het laatste korte stukkie over ons gemankeerde spoor overleef je dan ook wel weer.

Nu eerst een tukkie doen, some shopping en dan ... aan de foto's.

Corien

Hi Deary's,
Great! Welcome home again.
Sleep well, see you later.
Corienma.

nettie

Welcome home!! hoop dat jullie een beetje hebben kunnen slapen. Ben heeeeeeeeeeel benieuwd naar de foto's!!:) liefs en groetjes nettie

marijke

Wederom Welkom Home, wat ontzettend actief om na die lange vlucht en na een irritante NS-ervaring meteen het 'Reis Mee' te vervolmaken!
Al die foto's zijn ongetwijfeld alleszins de moeite waard, maar jullie weten, komende week zijn wij de zuidoostelijke hort op, zonder laptop ditmaal, daar het toetsenbord bedienen in mijn situatie [ snerpende zenuw in arm en hand] in feite verboden is, dus ik neem tijdelijk en zonder 'fotobekijkens' afscheid met: rust heerlijk uit en geniet nog heerlijker na van die schitterende reis! Zonnige groet van Cees/Marijke.

ronald

Beste Peter & Erna,
Hoorde bij Corien dat jullie weer veilig thuis zijn,mooi
En jullie zijn nu met de winterslaap begonnen,niet vreemd na het eten van zoveel Kreeften.
Dus tot het voorjaar dan maar.
Groetjes Ronald & Marijke