petersamuel.reismee.nl

Thuis-slapen-nagenieten-bijslapen-nagenieten

Hebben jullie de afgelopen periode al regelmatig last van jaloersmakende reisberichtgeving onzerzijds gehad, kom ik jullie alweer aanpesten met informatie. Het kan ook niet anders, want die transat lantische reis laat ons nog steeds niet los. Zo indrukwekkend was het wel. En dat willen we graag met liefhebbers delen, voor zover dat mogelijk is.

Het kost wat inspanning, tijd en energie, keuzes maken en geduld, maar wij doen ons best om op de website www.petersamuel.blogspot.com een weergave van onze reisimpressies in woord en beeld te plaatsen. Had ik al gezegd dat jullie af en toe eens moesten kijken of er al wat op stond, nu kan ik uitschreeuwen dat Erna en ik al flink onze best hebben gedaan.

Naast een verzameling bizarre foto's onder de titel It's a mad, mad, mad, mad world en een eerste aanzet om het prachtige New England nader in beeld te brengen, zijn de twee imposantste reiservaringen in deze nu ook in naar onze tevredenheid stemmende beelden gevat. Water, natuur, water en nogmaalsnatuur spelen de hoofdrol in de hoofdstukken Niagara Falls, de beroemdste watervallen ter wereld en Whale watching vanuit Provincetown (Cape Cod).

Heb je geen zin om die woordenstroom op het scherm te ondergaan, scroll dan in ieder geval langs de bijna eindeloos lijkende rij kleurenfoto's, de een nog mooier dan de ander (al zeg ik het zelf). Wij hopen dat jullie dan in ieder geval in enige mate meegenieten met wat Amerika ook aan de mens biedt. Wij vergeten die afbeeldingen voorlopig in ieder geval niet, misschien wel nooit.

Veel lees- en vooral veel kijkplezier gewenst!

Reacties

Reacties

nettie

Ik geniet nog steeds mee/ na van jullie avontuur. zo geweldig allemaal en kan er maar niet genoeg van krijgen!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!