petersamuel.reismee.nl

Fietsestafetteleurstelling

Een deskundige, professionele jury heeft beslotenkandidaat fietsjournalist Peter Samuel uit de strijd om deelname aan de Hampshire Fietstour 2012 te nemen. Dit tot fietsestafetteleurstelling van de betrokkene, die zich afvraagt welke criteria de jury heeft gehanteerd.

Uit 25 kandidaten, waarvan 20 kandidaatstellen en 5 individuele kandidaten, zijn acht kandidaatstellen gekozen. Hampshire Hotels beschikt over 90 hotels met tweepersoonskamers.

Nader verslag en uitleg over de sessie in Putten op de Veluwe volgt z.s.m.

Niet geschoten is altijd mis. Goed geschoten is niet altijd raak.

Marijke

tja...soms zit 'r mee en soms niet en vaker nog soms vaker niet.
Misschien, als Erna hard meefietst en jullie je samen melden, maken jullie kans op de Hampshire Fietstour plus een Hampshire Hotel 2persoons kamer? Kennelijk koos men voor de efficiency, zodat een dubbelbed optimaal bezet wordt. Ook dat is politiek. De smiechten! Toch een zonnige zondag gewenst!
Groetjes van Cees/Marijke

nettie

Dit lijkt verdacht veel op individueledsicriminatie!!
Maar ja peter je kan niet alles hebben hè? maar ga lekker samen fietsen met Erna vandaag, maken jullie je eigen estafette:-)!!
liefs en groetjes
nettie

els

hoezo "jury"..?!
gewoon een commercieel clubje.
ik zou er geeneens meer wìllen overnachten!
(weet ook veel mòòiere stekken..)

Iris van Slooten

Beste Peter,

Bedankt voor je komst afgelopen vrijdag! Wij vonden het een erg geslaagde avond, altijd leuk om weer te zien hoeveel enthousiaste deelnemers er weer op de tour afkomen. Voor ons natuurlijk het lastigst om een selectie te maken uit zoveel geschikte kandidaten. De stellen zijn toeval, wij hebben we naar ons inziens en ervaring n.a.v. de tour vorig jaar, de meest geschikte kandidaten uitgekozen. Uiteindelijk was iedere deelnemer die er vrijdag was (na selectie uit meer dan 100 inschrijvingen) op zijn/haar manier geschikt om deel te nemen maar moet er helaas een keuze worden gemaakt.

Wij hopen je desondanks nog te ontmoeten tijdens de tour, we nodigen je in ieder geval van harte uit om een etappe mee te fietsen!

Met sportieve groet,

Iris van Slooten