petersamuel.reismee.nl

Limmen-Leens-Loppersum-Leermens-Lelystad-Limmen

Ja ja, het was me het tochtje wel, ellenlang. Omdat het weer nog steeds tegen zit - in augustus wordt het pas tropisch - wil ik leesliefhebbers en mensen die mogelijk aan een vakantie-doe-boek toe zijn, hoe vervelend ook, wijzen op mijn lees- en kijkwebsite www.petersamuel.blogspot.com . Ook als je deze al hebt bekeken, kan ik zeggen dathet verhaal over mijn langdradigefietstocht nu pas compleet in lettergeuren en beeldkleuren is vastgelegd. Ik weet dat het ellenlange adem kost om het geheel door te ploeteren. Maar zeg nou zelf, als het plenst van de regen, is het toch een verademing om wat te lezen en/of te recenseren te hebben?

Ut hoef nie, ut mach. Afijn, kijk zelluf maar. Hai is om Leerms kommen, o zo.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!