petersamuel.reismee.nl

Trip door Castricums politieke landschap

Uitgerekend in de boekenweek 2013 is het gelukt om mijn \'politieke thriller\' het daglicht te doen zien. Het betreft \'MoeilijkeMan vs. MeijerMans\', een inkijkje van 139 pagina\'s in de duistere handel en wandel van Castricums burgemeester Mans en wethouder Meijer.

Klik op www.dichtbij.nl/noord-kennemerland en alle nadere informatie wordt duidelijk.

Zoals bekend heb ik op mijn blog www.petersamuel.blogspot.com met enige regelmaat over het onderhavige geschil met de gemeente verslag gedaan.

Ik verwacht dat de uitgave in de loop van volgende week (de laatste week van maart 2013) bestelbaar zal zijn via www.kirjaboek.nl Dit is overigens niet als Paastip bedoeld, maar het mag wel zo opgevat worden.

Met Radio/TV-Castricum ben ik in gesprek over een tv-filmpjerond de inhoud van het boek. Als dit lukt en als het zover is, laat ik het weten. Vermoedelijkzijn de gemoederen inCastricums gemeentehuis inmiddels in beweging gekomen. Ik ben benieuwd naar mogelijke reacties. In het begin van 2014 zijn er immers gemeenteraadsverkiezingen, ten aanzien waarvan ik in mijn boek niet mis te verstane stemadviezen heb gegeven.

Leve de democratie, leve de bureaucratie, leve de macht van het \'gezag\'

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!